Cihangiravc Ebrudrgt hepimizin canım ben anlamadım çok gıcık yüz üstü kalıyo kafayı yastığa gömüp çok korkuyorum yorgunluktan hissedip de kalkamam diye Allah korusun
Ebrudrgt Ecemilay daha minikmiş sizinki Ah yavrum ya. Valla gezegenlerde mi bsey var ne var boyle anlamadım butun bebekler boyleymiş 😞
Ecemilay Ebrudrgt benimki doğdu doğalı böyle bugün daha bi beterdi Allah aşkına biri gezegenleri sabitlesin yerine ondan böylelerse uykusuzluktan mahvoldum tek bakıyorum bir de asla dinlenemiyorum
Ebrudrgt Aydinbebisleri nedenki boyleler ya acaba ruyasında mı kotu bısey gordu. Kıyamam. Cok zorluyorlar biziiii. Neyse Allah saglık versinde zor donem ler 😞
t_bulut Hep_mi_uykusuz bıraksam benimkide oturur oyun başınada ben uyutmaya çalışıyorum saatlerce salladığım oluyo bazen odadan çıkmaya çalışıyo geri yakalayıp yatırıyorum yine
t_bulut Hep_mi_uykusuz gülebilirsin gayet komik görünüyoruz zaten😂 benm tek gözüm kapalı oğlumun gözler sonuna kadar açık incem incem diyo ben pışpışı son ses açıp ağzına emziği tıkıp sallayarak bayıltmaya çalışıyorum falan trajikomik