10 aylık bebem. Tmm normaldede sabaha kadar 3 4 sefer garanti uyanıyor ama bugun cok fenaaaa. Hala ayaktayız😞.9 bucukta uyudu sonra sureklı 20 dakikada en fazla yarım saatte bir uyandı ya. Hala fıkır fıkır. Benım uykusuzluktan artık sınır sıstemim çöktü nasıl uyuyacak noldu bu çocuğa. Okumadığım dua kalmadı…. 😢 (cennet hurması yedırdm ilk defa yarım verdim o huzursuzluk vermez degil mi ya) açmı dıyorum ama doyurduktan sonrada hemen uyandı, ağladı falan yani. Derdini anlatsa tmmda yavrumu anlayamıyorumda ne sıkıntısı var 😞