Ya 2 aydır gece saat başı uyanıyor. Uyanma sebebide şu dönüyor. Ve bildiğiniz uykusunda emekliyor. Emeklediği içinde beşiğin köşelerine vuruyor uyanıyor. Kısır döngüye girdim. Psikolojim altüst ve bu uykusuzlukla işe gidiyorum 🥵 allahım sabır ver hatta birazda uyku. Yok mu bu duruma çözüm?