Gündüzleri değilde geceleri 10 da yatıyor 3 de kalkıyor bazen 4 bile oluyor ama uyanınca öyle şiddetli bi ağlaması yok hatta meme vermeyene kadar aç oldugunu bile bilmiyor yani en azından aranmıyor diyim size. Ne yapmalıyım bu 5 saati üçe indirmeli miyim sizce? Normal mi bir bebeğin bu kadar aralıksız yatması