Kızlar akşam saat 10 civarı serum aldım çok fena hastaydım doktor sabaha kdr emzirme dedi ama 1 yaşındaki oglum bu saat oldu asla uyumuyor sürekli ağlıyor mama verdim herşeyi denedim ağlamaktan katıldı artık bende sütü boşa sağıp attım yarım saat sonra emzirdim bi sıkıntı olurmu acaba ( serumdan sonra 5 saat oldu ortalama, serumun içindede parol kas gevşetici ve antibiyotık vardı)