Herkese selam 🙋♀️
Bebeğim 5 gün sonra 7 aylık olacak dişleri kaşınıyor ve büyük ihtimalle acıyor 🤦🏻♂️ çünkü sürekli mızmız ve ağlamaklı çok sakin bir çocuk normalde 🧿 ama 6 ayın girmesiyle mızmızlığı ve huysuzluğu arttı sürekli kulağını tutuyor ve kızıyor 🥺 muhtemelen kulaklarıda ağrıyor 😔 bebeğimi böyle görmek beni çok olumsuz etkiliyor lütfen kulan ve diş ağrısını hafifletecek öneri ve tavsiyeleriniz varsa ALLAH rızası için yazabilir misiniz 🙏 ilaç varsa en etkili olanı yazabilir misiniz şimdiden çok teşekkürler 🙏