Bebegin bu donemde nasilsa oyle devam ediyor sanirim bana hep dediler kirki cikinca gor diye bende korkmustum aglayacak uyumayacak diye ama cok uslu bi cocuk ara sira uykusuz geceler yasiyoruz ama hersey yolunda gidiyor hele seni gorup gulmeye tepki vermeye baslasin ucuncu aydan sonra bak azaliyor kokrkularin annelik hep bi yurek carpintiymis yani korkularin gecmeyecek ama o buyudukce azalacak bence