Sedacyln normal değil bana göre.
Anne ve çocuk arasındaki sevgi size özel, çocuk ve baba arasındaki sevgi bağı onlara özeldir. Yani bir çocuk iki ebeveyn tarafından da sevilmeli, çocuk iki ebeveyne karşı ilgili sevgi içerisinde olabilmeli.
Benim eşim de çalışıyor. Bazen ben başka bir iş yaparım ya da yorgun olur otururumo ilgilenir çocukla altını alır mamasını verir oyun oynar. Çocuk elbette zamanla anlıyor kimin daha çok yanında olduğunu ama konu o değil. Konu anne varken babanın da varlığını çocuğa hissettirebilmesi. Siz yokken çocukla baş edebiliyor mu mesela? Yani çocuğun ihtiyaçlarını anlıyor mu? İlgisini ona veriyor mu? Çocuğu ne sever ne sevmez gözlemleyebiliyor mu? Az zaman geçiriyor olabilir ama birlikte geçirilen zamanın kalitesi önemli.
İki pış pış edip, çocuğu anneye ya da kendi haline bırakıp telefona televizyona gömülüyor artık çoğu kişi. Bu çocukta da ilgisizlik ve ilişkiler arasında kopukluk yaratır.