Bebeğim 10 aylik yaklaşık 3 aydır geceleri uyanıp oyun oynuyor ama uykusu var huysuzlanip uyumak için ağlıyor. Mama bez vs ihtiyacını giderip uyutuyorum besige koyunca uyanıyor
Yanıma yatiriyorum uyanıyor saatlerce sallıyoruz ayakta sadece öyle susuyor tayinciyiz eşimle bakıyoruz başka kimse yok hastayım dinlenemedigim için iyileşemiyorum. 2 gündür oyun oynarken uyuya kalmışım yemek yaparken içim gidiyor. Deli gibi çığlık atıyor bazen uyutmaya denedigimizde.