mucizevar dogalgaz çalıştığı için oda ısısı 22,5 23 derece sıcak oluyor zaten içine kısa kollu zibin üstüne uzun kollu zibin altında normal giydirip üstüne normal peluş örtüsünü örtüyorum İzmirde havalar henüz çok soğuk değil soğuyunca uyku tulumuna gecicem😊 bir de örtüyü gün içinde uyurken de kullanıyorum uyandığında yüzüne çektiğinde ellemiyorum biraz debeleniyor mızıklıyor ama kendi kendine çekesiye kadar bekliyorum baktim yapamıyor destek atıyorum bu şekilde öğrenmesi için 😊