aselsua Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak Emmesi bayağı bir azaldı hatta bu gün iki defa emdi kısa süre aptamil verdim bende Memeyi tutmuyor dönüp bakmıyor bile işin ilginç tarafı biberonu da zorla emiyor yani vermesek aç kalacak Emzirmeye çok devam etmek istiyorum ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum artık çok üzülmeye başladım diş çıkarma döneminden mi acaba 🥺😔😭😭
mucizem_200921 aselsua atak haftası olablr kuzum hepimiz yaşadık memeyi red dönemi sen elinden geldikçe emzirmeye bak sakın pes etme geçecektir korkma ek gıda veriyormusun
icegul aselsua diş döneminde olur böyle çok normal. Pes ederseniz ve her emmediğinde mamaya dönerseniz artık bırakabilir size tavsiyem mamayı teklif etmeyi azaltmanız
aselsua sevgii_123 bilmiyorum ki diş çıkarıcak bebekler için ishal ağız akması ağız kaşıntısı olur diyorlar öyle belirtiler de var umarım o yüzdendir
Tess07 Eger biberon verirseniz kolaya kaçar hiç emmeyebilir sk sk teklif edin sarılın öpün ek gıda vermeye xalisin mamaya alisirsa 6 aylik olms zaten bide mamayi biraktirmakla ugrasrsn ilerde
Edanurbalci aselsua benim bebeğim diş çıkardı ama sadece azıcık salyası vardı başkada belirtisi yoktu. Bence her bebekte aynı değil tepkiler
icegul aselsua ayy Allah kolaylık versin, stresten, sesten, ısıktan da rahatsız olup emmez. Onlarada dikkat edin bi deneyin 😢😢😢. Kayınvalide de tez zamanda evine gitsin inşallah
Edanurbalci aselsua umarımm. Sen sık sık teklif et memeyi erkenden bırakmasın çünkü seninle bağı güçlenir emdikçe
Zeynephuma22 Sık sık emzirmeye çalışın uykuya geçiş anında bebekler daha çok emmek isteyebilir birde öyle deneyin, biberon olduğu sürece işiniz zorlaşır biberona alışır, mama da alışkanlık yapar
aselsua Zeynephuma22 evet dediğiniz gibi gece Emmesi çok iyi gündüz de çok zor tutuyor aç kalmasın diye verdik mecbur