Benim bebeğimde 1 ay tek emdi 7 aya kadar hep makineyle sağdım 2 saatte bir sağdım makineyle sonra elle sağım gecede hep uyandım hiç ihmal etmedim protein ağırlıklı beslendim ve yeme saatlerimde düzenliydi bol su içtim.İlk 2 ay sadece anne çayı içtim çay,kahve yerine hep ondan içtim .Moralinizi bozmayın düzenli sağın ve süt artırıcı damla,çayda kullanın inşallah sütünüz artar🙏🏻