Sulee_ merhaba valla ben sordum ama kimseden cevap gelmemiş 😀 o gün rast gele bir seçim yapmak zorunda kaldım ve bende cuma beye aldım. Memnun kalmadığım bir şey olmadı. Bizim özel sağlık sigortamız da var ama bazen böyle daha basit daha kontrol amaçlı gitmek istediğim sebepler oluyor hakkımız bitmesin diye devlete gitmek istiyorum ondan sormuştum o gün yani bir daha alsam yine cuma beye alırım benim rahatsız olduğum bir şey olmadı ☺️