Erdemalp Usengeccanee ya hep goruyorum ama guvenip siparis veremesim hic. Siz aliyormusunuz. Guvenilirmi?
Prensannesi56 Usengeccanee devamlı ordan alıyorum değişik güzel model bulamadım eskisi gibi getirmiyor çocuk bebek ürünü daha çok getiriyor
sevgii_123 Arkadaşlar ben şimdi baktım gayet iyi gibi duruyor ürünler kargo ücreti de fazla gelmedi bana 10 TL bir şey ama hiç buradan alışveriş yapmadığım için bilemiyorum kalitesi kalıbı fln kumaşı nasıl gorseldeki gibi mi