ismiyok_ Bebeğim 3 aylık hem anne sütü hem mama veriyorum mama verdiğim için günde 1 2 çay kaşığı hazır su veriyorum. Ama bugün eşim yanlışıkla 3 aydır şişe de bekleyen musluk suyunu doldurmuş sürahiye ben o suyu bebeğime de verdim bizde içtik sonradan fark ettim benim de şuan midem bulanıyor başım ağrıyor psikolojik mi bilmiyorum. Bir şey olur mu sizce bebeğe çok korkuyorum ya
kayraninannesiiii ismiyok_ canım psikolojik olarak da olabilir.. Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz inşallah. Bir iki çay kaşığı ise bir şey olacağını düşünmüyorum Yine de şikayetleriniz artarsa bi doktora gidersiniz. 🌸
Xxcns ismiyok_ Bi sey olacağını sanmıyorum sizinki de psikolojik bnce . Tabi takip edin nolur normal içtikten 1 saat sonra Bi sıkıntı olursa kendini belli eder
Cocolingo ismiyok_ sen içmişsin anlamamışsın demekki şişiden kaynaklı bi tat değişimi vs olmamış, bi sıkınto olmaz diye düşünüyorum takip edin bebeğinizi, telaş yaptığınız için psikolojik olabilir sizdeki belirtiler
Cemre_-53 ismiyok_ smdi üç aylık bebeğe neden su verme gereğinden bulundunuz genelde ilk altı ay anne sütü ya da formül mama dışında hiç bişey verilmemesi gerekir
Woman35 Yani şişede bekleyen suyun tadı bi kere çok kötü oluyo ve asla sağlıklı değil bilemedim ne desem
bebitonunannesi_ Woman35 6 aylık bebeğim musluk suyu içmenin diye hazir Su aldim şişede bekliyor zararli mi
Busra2089 Bir şey olacağını sanmam ama siz takip edin yoğun kusmalar veya ateş olursa doktora götürün
Zeynepveminigi_ Doktorunuza danışınız bı,peki şu verin diyorlar arada sizce sağlıklı mı bu düşünceleri bende şaşırdım tecrübem yok bebeğim ağzını sürekli şapırdatiyi dudakları sanki kuruyor çevremdekiler de susuz diyorlar bende bugün verdim danki rahatladı biraz
ismiyok_ Zeynepveminigi_ doktorların çoğu gerek yok diyorlar ama ben mamada veriyorum susuyordur diye düşünüyorum sürekli de vermiyorum aslında ama bugün de vereceğim tuttu
kayraninannesiiii ismiyok_ insanlık hali haberiniz bile olmadan gelişmiş endişe etmeyin siz stres yaptıkça psikolojik olarak daha çok belirti yaşarsınız.. kendinizi suçlamayın ☺️
ismiyok_ Xxcns kendimi mi takip edeyim bebeğimi? Kendimi dinlersem bir çok şey çıkıyor :( ne gibi belirtiler olabilir ki uyuyor şuan
ismiyok_ Cocolingo evet bende anlamadım bir değişiklik var farkındayım ama içilmeyecek gibi değildi. Umarım bir şey olmaz
ismiyok_ Cemre_-53 çok nadir veriyorum oraya yanlış yazmışım haftada 1 defa mesela, doktor mamayı çoğalttı Bugünde su vereceğim tuttu aksi gibi
Xxcns ismiyok_ öncelik bebeği takip edin kusma varsa zehirlenme de vardır zaten . Siz de varsa Bi metpamid için veya soda bunlar bastirir biraz
Cemre_-53 ismiyok_ su vermeyin lütfen ilk altı aya kadar zaten anne sütünden ya da formül mamasindan suyu karsiliyor zaten daha dikkatli olun yine takipte kalın hal hareketlerinden şüphe ederseniz ama beklemiş sudan bir zarar gelmez sanırım bebeginize ait farklı bir su alin formül mama yaparken onla yaparsınız