Aselbebekkkk Kızım 1 yaşında uyku muyku düzen hicbisey yapamıyorum geceleri saat başı, gündüzleri 1 kere uyuyor. Şuan ayagimda 2 saattir sallıyorum uyumuyor . Alalh rızası için 1 yaş anneleri uyku düzeniniz nasıl yardımcı olun kafayı yemek üzereyim.
Xxcns Aselbebekkkk gündüz uykusunu kac saat uyuyor? Karnı tok mu . Uykuya geç giderse de direnme başlıyor bebeklerde bnm de kızım 14 aylık uykusu gelince bekletmek zorunda kaldığım zamanlar oluyor bazn ve o gece sürekli uyanır falan
AcarHHF Aselbebekkkk uyku bebeğe göre değişir . Öncelikle uyku sinyallarini iyi gözlemlemek gerekir ve uyanıklık sürelerini en az 3 saat olacak şekilde ayarlamanız lazım. Sabahları en geç 8de uyandirilmali . Gündüz yapabiliyor tek uyku dayanamıyorsa 2 uyku yapmalı. Oğlum da 1 yaşında ve uyku eğitimi alıyoruz işe yarıyor
ozlem_4734 Aselbebekkkk benim bebegimde 14 aylık gündüz tek uyku yapıyor gecede geç yatıyordu Ama ne kadar geç yatırirsak daha çok direniyorlar uyumamaya oyuzden saat akşam 8 8 buçuk oldu mu başlarım yatırmaya direniyor Ama zorla yatırıyorum ayağımda sallayarak eğer kı erken uyutmazsan o bu sefer daha çok zorluk çıkarır yatmamaya
Aselbebekkkk Xxcns herşeyi denedim iki uyku yapınca gece 12 de uyumak istiyor. Bebek 12 de uyur mu hiç. Tek uyku bugün gündüz 11 de uyudu 2 de kalktı. 3 saat kesintisiz. Sonrada 8.30 da uyudu 11.30 dan beri sallıyorum. Oturup oyun oynamak istiyor
Xxcns Aselbebekkkk saatleri kaydirmayi deneyin 3 saat uyanık kalıp unutuyorsunuz bunu 4 e çıkarın 11 de unutmayın 12 de uyutun sonra 3 te falan kalkar yine uyanıklık suresini uzatın geceye geçerken de
AcarHHF Aselbebekkkk sabah en geç 8 de uyanıyoruz. 11 de ilk uyku Max 2 saat tutuyorum ama erken uyanırsa hiç sorun değil. Uyandigi saatten sonra 3 saat sayıyor ve uyutuyorum. Eğer akşam 5ten sonraya 2. Uyku sarkarsa uyutmuyorum . Gece en geç 9.30 da odada olup 10-10.30 gibi uyumuş oluyor. Bir de emme ve sallama desteğiniz bu şekilde kesmeniz çok daha kolay oluyor . Oğlumun büyük bir uyku problemi vardır saati başı uyanirdi bu şekilde bayağı azalttım çok şükür. Bu düzeni 1 ay korumak gerekiyormuş. En önemlisi de 1 yaşında sonra odayı ayairmak lazım dedi doktorumuz .çünkü uyku sorunu yaşayan çocuklar odada hareketlilikten çok daha çabuk etkeilenirmis
ozlem_4734 Aselbebekkkk Bizde dış çıkartıyoruz hâlâ bende önceden saat 11 12 gibi yatirirdim benim bebeğimde uyumazdi erken ama bir Bebek için o saatler çok geç ve düzen kurmaya başladım 8 8 büyük oldumu başlarım uyutmaya yine istemiyor kaçıyor ayağımdan Ama zorla yatırıyorum çünkü uykusu olduğunu biliyorum ve direndik ten sonra pes edip yatıyor sizde pes etmeyin o istemiyor diye bırakmayın uyutmaya çalışın kı düzene otursun
Aselbebekkkk AcarHHF aynı dediğiniz gibi beraber aynı odada yatarken dönsek bile uyanan bir bebekti bende 2 aydır odaları ayırdım. Dediklerinizi deneyeceğim çok teşekkür ederim alalh razi olsun ☺️
Zyneepemee Aselbebekkkk 14 aylığız sabah 8 gibi kalkıyor 12 gibi tek uyku yapıyoruz 1.5 saat falan akşam en geç 9 da uyumuş oluyor gece de emip geri uyuyor diş ve hastalık sürecinde sabahladığımız oluyor
Aselbebekkkk Zyneepemee böyle yaptığında akşam 6 da başlıyor aglamAya beni uyut diye. Uyutunca da geri kalkıyor gece 12 de uyuyor
AcarHHF Aselbebekkkk umarım yardımcı olabilmişimdir. Huzurlu uykuları olsun miniğin inşallah. Rica ederim 🥰
Zhr51 Aselbebekkkk benimde öyleydi oda ayırmadan önce 11 aylıkken oda ayırdık şimdi 1 kez uyanıyor daha önce 3 5 derken sık uyanıyordu ama çok şükür bin şükür oda ayırdık odasında ki beşik büyük sanırım orda daha rahat etti
Mellural Kızımın çok güzel bir uyku düzeni vardı. Haftaya bugün 1 yaş olacak. Son dönemde diş derken tamamen bozuldu. Odayı 10.ayda ayırdım. Saba 5:00 gibi uyanıyor tamamen dinç bir şekilde sonra tekrar uzun süren kıvranma sonucu uyuyor uyandırmasam 9 a kadar uyur. Ben 11:30 max 12:00 gibi uyutuyorum 1 saat uyuyor. Saat 3 te 2. Uyku yapıyoruz. Bu da iyi daha uzun sürüyor gececuykusu sıkıntı olmasın diye ben uyandırıyorum. 8 de 830 da gece uykusu her şeyi denedim. O gece uykusunda hep uyuyan çocuk artık uyanıyor aaat bası ne yapılır bilemiyorum. Birde çalışıyorum evden. Hem çocuk bak hem çalış çok zorlanıyorum uyku sorunu beni delirtiyor :(