Denizz97 2 aylık oldu kalkmamaya başladı ben uyandırsam ağlıyordu doktora sordum uyandırma uyusun dedi o zamandan beri aynen böyle gidiyoruz, akşam en geç 9.9,5 gibi uyur gece 12-1 gibi uykusunda mamasını veriyorum içerse içiyor içmezse dokunmuyorum sabah 7 de uyanıyor.