Zeliha66 Deletedmom200 evet bizde öyleyiz diş mi anlamadim. Bide alerjimiz var ya cok korkuyorum. Niye böyle yapiyolarki bi bilgim var mi
Deletedmom200 Zeliha66 bende dişten olduğunu düşünüyorum canım bide çok mızmız huysuz üst dişleri şiş belki doktor anlamadı inslalah diştendir
Deletedmom277 Sevilay61 çok iyi kaka toparlıyor demek ki. Ek gıda zaten bağırsak tepkili bebekler için Çok iyi geliyor kaka toparlanıyor katı gıda yedikçe
Deletedmom277 Meli aşırı ishal ya da aşırı kabızlık mukuslu kaka , kakada kan görülmesi gibi belirtiler oluyor
260702songul Deletedmom277 merhaba canim ben un verdiğimde ağız kenarı kızarıyor alerji oluyor ama ishali yok geçici midir acaba
asyajafar23 Merhaba bebeginiz nasil oldu ? Benim de bebegimde gluten alerjisinden suphe ediyor doktor.