Eyllkck bebelac kullanmadım aptamil diyorum. Hipp in mesela kaşık maması güzel kullanıyorum ama devam sütü olarak kullandığımızda bebeğim hiç doymuyordu . Vitamin mineral vs değerleri çok düşük. Belki de bu yüZden doymuyordu bilemiyorum ama organik olması güzel. Aptamil de bağışıklığı güçlendirmesi güzel . Tercih sizin