Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık ve doktor üstten diş geldiğini söyledi çok huzursuz sürekli ağlıyor canı yanıyor bende çok üzülüyorum jel sürüyorum fakar kısa süreli etki ediyor başka yerimi ağrıyo bilemiyorumda 🤦🏼♀️ Kehribar kolyenin iyi geldiğini duydum kullanan var mı faydasını farkını gören var mı acaba almalımıyım