Bebeğim 3 aylık hem anne sütü hem mama veriyorum mama verdiğim için günde 1 2 çay kaşığı hazır su veriyorum. Ama bugün eşim yanlışıkla 3 aydır şişe de bekleyen musluk suyunu doldurmuş sürahiye ben o suyu bebeğime de verdim bizde içtik sonradan fark ettim benim de şuan karnım ağrıyor psikolojik mi bilmiyorum. Bir şey olur mu sizce çok korkuyorum ya