Huma_kus34 soganla balı da ovuyorlar ama tadı berbat. Bebısınız bunları ıcebıldıyse super. Yazdıklarınızı ben yıyemıyrm kızım hıc yemez az babasına cekseymıs bogaz acısından keske. Sadece tıpi benzemıs ne gerek vardıysa🤪 cok sevındım bebısınız ıcın🥰 abım hastaydı annemı arayayım da soyleyeyım, gercı o da yemez, bu dedıklerınızı gunde kac defa verdınız bır de kac gunde ıse yaradı emzırıyrm belkı lazım olur su sıralar benım kız hasta ondan bana bulasırsa kı bulasır, kullanmam gerekebılır