Cannsuu oglum 10 ay 17 gunluk. dun menenjit asisi oldu oda agri ates yapti bide ilk disi cikti bugun onunda huysuzlugu var. dunden beri gece gunduz agliyor. uyumuyor emmiyor . en sevdigi seyleri bile yemiyor. calpol veriyorum atesi icin 6 saate bir. ama onun disinda ne yapsam yer ? yada nasil yapayim ne yapayim nolur akil verin. hem asi hem dis mahfetti bizi :(((
Nancy Cannsuu canım geçmiş olsun diş dönemi gerçekten çok zor bambaşka çocuk oluyorlar resmen benim kızlarım da diş çıkartırken doktor yemiyorsa zorlama demişti su vermeye emzirmeye çalıştım sürekli şurupta ateşi için ilk başta calpol veriyordum sonra dört veya altı saat arayla calpol dolven vermemi söyelmişti doktorum ateş düşmezse sen de bir doktoruna danış istersen aşı için farklı verebilir mi şurup bilmiyorum inşallah en kısa sürede atlatırsınız
S_D Cannsuu bekekler dış döneminde sıcak ve katı şeyleri yiyemiyor ağrıdan dolayı. Yogurt, kaşık mama muhallebi muz çorba gibi yumuşak şeyler vermeyi deneyin. Benim.bebegim en cok soğuk yoğurt yerdi dış döneminde mesela.
Cannsuu Nancy evet bana da calpol ve dolven dedi doktorumuz. ya hic sormayin uyuyam cocuk uyumuyor. emmiyor sutum de azaldi iyice :(( cok zormus
Cannsuu S_D evet haklisiniz yogurt mayaladim bugun yarin vericem bakalim. muz kabiz yapiyor veremiyorum ya kac gundur kaka da yapamadi :( cok tsk ederim tavsiyeleriniz icin
S_D Cannsuu muzu ezip yoğurtla verebilirsiniz. O zaman kabız yapmaz. Verdiklerinize piştikten sonra yedireceginiz zaman 1 çay kaşığı zeytin yağı verirseniz kakasini rahat yapar.