yumisu kızım tam 3 aylık iken gece deliksiz uyumaya başlamıştı,dr umda gece kaldırmana gerek yok demişti😂emmeyi bırakmıştı,sütüm azdı😑uyku saatini ayarla mesela sürekli akşamları 9yada 10 uyut,uyumasa bile ayakta salla yinede uyumasını sağla,uyku eğitimi aslında anne kolay şekilde verebilir,akşamları aynı saatlerde yatır canım,ben bunu doğduktan sonra başladım hemen,aynı saatlerde yatırırdım ve hep yatırdığım saatlerde bilinç altına girdiği için uykusu gelir uyurdu,Gece oldu mu heryer karanlık bi loş ışık, gündüz olduğunda her yer açık,uyuyacağı zaman oda hafif karanlık olurdu,ve 3 aylık iken deliksiz uyurdu,şimdi kızım 1.5 yaşında ve 9.5-10 dedik mi uyur,sabah 10 da kalkar,gece kalkma olayı yok, disiplinli olduğunuzu bu 3 aylıkken şimdiden gösterin inanınnn bana bebek deyip geçmeyin beni dinleyin.. gündüzleri de geceleride aynı saatlerde uyutun, akşamları en geç 10 da uyutmuş olun ki artık akşamları aynı saatlerde psikolojik uykusu gelecek ve düzen böyle devam edecek atak ve diş harici 🥰hatta göreceksiniz ki diş zamanlarda bile uyumak isteyecek uyku saatini geçirince bağıracak…bu arada şuan misafirliğe gittiğimde bile uyku saatinde başka odada uyuturum,uyumak istiyorum diye bağırır,gidene kadar uyur,eve gelince devam eder uykusuna🥰maşallah diyeyim, çünkü eşim ve ben çok kuralcıyız bu konuda,taviz vermiyoruz, yatağa koyduk mu odadan çıkarız kendi kendine uyur,bazen uykusu yok ise yataktn asla inmez, kendi kendine konuşur,oturur ve sonra ağırlık basar uyur 🥰🥰🥰 herşey inanın küçüklükten başlar düzen 🥰💕💕💕💕💕umarım herşey istediğiniz gibi olur güzel Anne♥️