Kızlar merhaba. Apple Watch de GPS Nike model almış eşim hediye. Ama öğlen dolduruyorum şarjı bakın bu saatte bitmiş oluyor. Kolumu kaldırınca ışığının yanma özelliğini bile kapattım, ben ekrana dokununca açılıyor ekran. Sadece watsab İnstagram mesaj ve arama bildirimleri açık. Onlardan da toplasanız sayılı bildirim geldi. Demek spor vs yapsam 5-6 saat dayanmicak diye korkuyorum. Sizin pil durumunuz nasıl? 10 saat civarı yetmesi normal mi komple dolu bir saatin ? Adaptör olarak iPhone şarj adaptörü kullanıyorum onunla ilgili olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim