SeymanurHalime göbek fıtığımı ? Göbek fıtığına kesin çözüm önericem size, öncelikle şöyle benim oğlumda kolik olduğu için bizde çok büyük göbek fıtığı oluştu. Her gittiğim doktor geçer dedi ama ağladıkça büyüdü, kendiliğinden geçmiyor. En son sağlıkçı bir ablamın tavsiyesini denedim .Küçük bir sargı bezini yuvarlayıp göbeği çevirerek içine koyun ve hastane bantlarıyla kapatın. Üzerine de 1 tl para koyup onu da bantlayın 1-2 gün kalsın. Açıp havalandırın 1 gün tekrar kapatın. Benim oğlum şu anda 3,5 aylık böyle yaptığım için geçti deneyim bana çok dua edeceksiniz.