ipek3407 Ezoli35 canım inan sonucu göstermediler sağlık ocağı arasak sorun vardır aramasakta sorun yoktur dedi aramadılar daha sonrasında da sordum çok şükür iyiydi yani
Nereli Yengem de kuzenim de 3 kez arandı sorun var diye lohusalıkları kabusa döndü sonra dediler ki tamam problem yok şaka gibi