guzelbebegimmmm orkideSeverim bebeğiniz minicik. Doktor uygun görse kendisi hava verdirirdi zaten. Siz ilaçları düzenli kullanın ve burnunu açın. Ciğerlere inmesin. Benim kızım da dediğiniz gibi. 8 buçuk aylık ben hava vermedim. Doktor da gerek görmedi
orkideSeverim guzelbebegimmmm 1 ilacı var oda öksürük için yani geniz doluluğu için çözüm hava aslında ben önlemimi almak istiyorum ilerleme kendi kendine durmuycak
orkideSeverim Hayaldusu https://ty.gl/1kkzgpjovi bunun gibimi çoğu kişi çok memnun uyurken vermek içinde ideal demişler büyük cihazlar mı mantıklı böyle küçük olanmı
Hayaldusu orkideSeverim https://ty.gl/329wmtzl2d. Benimki bu canım çok memnunum şarjı rahat bir hafta gidiyor ve ilacı tam bitiriyor içinde bırakmıyor. E bebekde 650 bu arada.
Hayaldusu orkideSeverim büyük cihazların sessizi varmı bilmiyorum ama komsumdan aldım ben ilk kullanmalik. O kadar çok ses çıkartıyor ki çocuk bile durmuyor sesten ilaç yarım saat rahat sürüyordu benim bile basım agriyodu sesden. 😂