Suveyda canimm benim çok normal endişelenme hemen ama sarılık olmamasi için bebeğin aç kalmamasi gerek 2 saati geçmesin emzirmen, sık sık emzir sürekli uyandırmak için de şapkasını çıkart, eldivenini ya da çorabını falan çıkart dediğim gibi sürekli sık sık emzir ki kan şekeri düşmesin bebeğin o düşerse daha çok uyurlar
Uzm.Dr.Osman Gönülal ’in bebeklerde Sarılık adli videosunu dinle, yenidoğan bebek hakkında olan videolarini da dinle canımm benim 5 günlükken hastaneye gidiliyor ya zaten doktoruna da söylersin sorarsin bu durumu