Biroglanannesi Kızlar geçen ay 5 gün gecikti ayın 17sinde olmuştum. Bu ayda yine gecikti 17 sinde olmam gerekirken hala olmadım . 2 aydır gecikerek oluyorum . İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım . Sebebi ne olabilir ? 9 ay oldu doğum yapalı hep gününde olurdum
gulsum11 Biroglanannesi canım aynı durumdayım hiç geç olmazdım hep 2 gün erken olurdum fakat dün olmam lazımken olmadım 3 ay önce doğum yaptım bende hamilemiyim diye korkuyorum ama çok fazla görüyorum bu aralar gecikmeyle ilgili post yarın test yapıcam bakalım
Fatma_52 Biroglanannesi ben de reglim gher ay 5 gun gecikiyordu. Dr a sordugumda yas,kilo alip verme, hormonlarin degisiminden kaynakli duzenim degisip yeni duzen olusabilecegini soyledi