Deletedmom277 ilk oglumdada, oyleydi malesef 1 ay, surmusdu. Masaj, felan, fayda etmiyor. Zaten dun ilk defa, olusunca boyle mexbur emzirdim hele birde ilk zamanlarda meme reddi yasayinca ister istemez korkuyla emziriyordim ama bugun ebemizlede ayni konuyu konustuk oyuzden uykudan once uykudan, sonra emzirme taktigini uyguluyorum. Umarim gecer, 😑 cok yipratici ona, uzuluyorum artik
Srht
ALLAH SIZDEN BINKERE RAZI OLSUN.. Boyle mesajlar okumak icime dokaniyor ve yaptiklarimi onayliyor.. Caresizce ona sarilip ten tene temas kurup onunlacsakince konusuyorum az faydasi olsada ben kendimi cok iyi hissediyorum. Cok slk emzirdigimde gaz sorunu hic kalkmiyor ortadan malesef oyuzden bugun ki, taktik icim el vermesede onun aglamasina, kiyamiyorum saatlerce o yuzden ise yaradi. Kucagima baby nest in icine koyup guzelce battaniyeye sarip karninin doydugunu bildigimde ellerinden tutarak biyandan karnina, masaj bi yandan yuzune ufal dokunuslar ve emzik, vererek rahatlatiyorum belki yarim saat agliyr oylece ama sonunda rahatca uykuya daliyor. Yoksa saatlerce aglayacak. Hafifde salliyorum ayagimla bu sekildeyken. Bu aglamasina yuregim dayanmasada, esimin tesellisi 4 saat, kesintisiz aglamasindan yarim saat aglamasi daha iyi ddgil mi sabret dayan, diyor.. Umarim cabukca atlatiriz. Oglum 40i cikinca duzelmisdk insaLalah buds, oyle olur