RedFlower_ bende vardı zaten o yüzden adetimi bekliyordum hem şişkinlik hem sancı ama tam bir hafta sonra sancı geçince iki üç gün sonra korktum test yaptım pozitifti. Tabii adetim 10 gün geçmiş sancı olduğu için hiç farketmedim. Bir de kokulara hassasiyetim vardı. Normal kokular bile çok yoğun geliyordu.