Bebeğim 4 aylık ilk defa bugün aşırı kustu . Gün boyunca keyfi yerindeydi herhangi bi sızlanma huysuzluk yoktu ama gece emzirip uyuttuktan sonra öğürmeye başladı ve miktar olarak 2 dolu su bardağı kadar kusmuştur şu an ateşi falan yok ama endişelendim doktora götürmelimiyim ?? Ne olur tecrübeli anneler yardım edin