İyi geceler. Bende yıllarca migren ağrısı çektim. 4 yıl önce düzenli hacamat ve sülük tedavisine başladım. Tamamen bitti diyemem ama ataklarım çok azaldı. Regl dönemi baş ağrısı çekerim ama genelde parol, arveles gibi ilaçlarla rahatlıyorum. Hem tedavinin iyi geldiğini düşünüyorum hemde hamilelik döneminde hiç ilaç kullanmadım vücudum o ağrı kesicilerine o kadar alışmıştı ki etki etmiyordu. Şuan elhamdulillah iyiyim. Tavsiye ederim şifa olsun inşallah 🌹