Hep_mi_uykusuz tabiki önceliğimiz evlatlarımız olduğu için her şeyi göze alıyoruz canım.
Ama dediğim gibi saat konusu bir anne için biraz sıkıntılı çok yorulması da cabası.
Her acıdan düşünerek kararını ver.
Rabbim bereket versin çok iyi anlıyorum seni.
Ben ascı olarak girdigim zaman bana belli bir iş verecez sana demişlerdi bel fitigimin olduğunu bilmelerine rağmen yemek dışında ağır işlerde verdiler şu saatte çıkarsın dediler ama işim erken biterse orta reyona geç veya müdür odasını temizle en kötü pastaneye geç vs.
İş kitleme peşindeydi ve yaptığım işi beğenmezdi hep bahane bulurdu.
Son zamanlarda artık istemeye istemeye gidiyordum ama o zamanlar biraz daha dayanıp mutfak dolabımi yaptırma hayalim vardı.
Sular kış günü buz gibiydi kombi yoktu mutfakta petek vardı ama açmazdı ısıtıcıyı bile en düşük ayarda actirirdi.
O kadar hasta oldum ama dayanmaya çalıştım en sonunda yine belim ağrımaya başladı ayağım sürünerek iş yapardım sonuç belim ağrıyor diye işten ÇIKARILDIM VE BEN ISTIFA ETMISIM GIBI IMZA ATTIRIP ISSIZLIK MAASIMDAN MEN EDILDIM.
Hakkimi asla helal etmiyorum çok emek verdim