mavi08 Merhaba kızlar Kurutma makinesi almak istiyorum, sizin kullanıp memnun kaldığınız markalar neler, yada memnun kalmadığınız
Adel123 Altus kullanıyorum 1 yıl oldu alalı çok şükür hiç bir sorun yaşamadım canım . İyi ki almışım hayatımı kolaylaştırdı
EbruAdem Simgealp39 Adel123 merhaba makineyi nasıl kullanıyorsunuz çamaşırları neye göre nasıl kurutuyorsunuz bende kurutma makinesi almak istiyorum da nasıl kullanacağım hakkında pek bi fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim.
Gozanca Adel123 bende altus almistim cok memnunum ama alicak kişilere tavsiyem wifili olani alin program saatinden once kurursa kapatiyor.
EbruAdem Susikoo merhaba makineyi nasıl kullanıyorsunuz çamaşırları neye göre nasıl kurutuyorsunuz bende kurutma makinesi almak istiyorum da nasıl kullanacağım hakkında pek bi fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim.
Birminikprensannesi Susikoo nemli cikma gibi bi durum yasadinizmi acaba bid3 modeli tam olarak ne acaba
Simgealp39 EbruAdem altta yıkanan tüm çamaşırları hemen üste kurutucuya 😀 cinsine göre programları var ben genelde mix programda çalıştırıyorum havlu ve nevresim hariç yeterli oluyor
Adel123 EbruAdem yani ben özellikle kurutma makinesi için çamaşır ayırmıyorum . Makinede nasıl yıkıyorsam direkt kurutmaya. Kot peluş pamuk Polar gibi kumaş ayrımı yapmıyorum hiç. Hepsini dolap kuruluğu modunda atıyorum zaten o çamaşırların azlığına çokluğuna göre süreyi kısaltıyor . Kuruyunca süresinden önce duruyor makine. Çıktığında hiç ıslak kalmıyor sıcacık yumuşacık oluyor çamaşırlar. Normal asarak kuruduğunda sert olan çamaşırlar makineden çıktığında yumuşacık oluyor . Ayrıca çıkar çıkmaz katlanacakları katlayıp asılacakları asarsanız ütüleme derdi de olmuyor kırıştırmıyor.
Susikoo EbruAdem programları var kotları ayrı kurutuyorum renkliler,beyazlar,battaniye hepsinin programı saatleri farklı çamaşır makinası gibi düşünün
Susikoo EbruAdem programları var kotları ayrı kurutuyorum renkliler,beyazlar,battaniye hepsinin programı saatleri farklı çamaşır makinası gibi düşünün
Susikoo EbruAdem programları var kotları ayrı kurutuyorum renkliler,beyazlar,battaniye hepsinin programı saatleri farklı çamaşır makinası gibi düşünün
EbruAdem Adel123 bende almayı düşünüyorum da nasıl kullanicam diye bilemediğimden bir bilene sorayım dedim ☺️ çok teşekkür ederim ☺️
Adel123 minikordek yok çok şükür öyle bir sorun yaşamadım başta korktum bende ya çamaşırlarım çekerse küçülürse diye ama sorun yaşamadım😊