123yenianne merhaba. Benim bebeğim de ilk ay tutmuştu sonra tiksindi. Ben de emzik iyi bir şey değil diyerek vermedim. Ama bizim oğlan parmak emmeye başlayınca iş ciddi deyip emziğe geri döndüm. İlk başta tiksindi, öğürdü. O çıkardıkça ben verdim. Pusetle otururken daha rahat tutuyordu pusetle daha çok verdim. Ve sonradan tekrardan aynı emziği tuttu. Başka emzik denedim onu hala tutmuyor. Sadece ilk başta emdiği emziği tutuyor. Bıkmadan deneyin derim