Bende 1 hafta önce grip oldum hemen maske takmama rağmen bebeğim de grip oldu.Bu süreçte burun temizliğini bol bol yaptım.Bol bol emzirdim ve ben de bol bol ıhlamur içtim ve C vitamini aldım ilaç kullanmadım.Şimdiden geçmiş olsun gerçekten zor geçen 1 haftaydı umarım sizinki hafif geçer🤲☺️