Bebitombuyuyor zaten rahatsız etse de belli bir zaman sonra salıyorsunuz :)
İste her manada sabırlı iseniz çünkü sorumluluğunuz articak büyüdükçe zorlasiyorlar mental sağlığınız bozulup sinirlenirz surekli bozulursa bekleyin biraz daha derim. Birde destek de önemli gözünüzü korkutmak değil niyetim asla.