Normal mi bilmiyorum oğlum 5,5 aylık ama sürekli gaz çıkarıyo yani öyle böyle değil aşırı her bacak kaldırmada her dönmede çıkarıyo ve inanılmaz koku var 🙈 doktora götürmeli miyim daha önce gaz ilacı hiç kullanmadım kendi çıkardığı için 4.ayda geçer dediler ama ı ıı asla geçmiyo