Herkese iyi akşamlar, 4 yaşında bir oğlum var. 2 yaşına kadar salladım. 2 yaşından sonra yatak aldım oda yaptım odasına geçirdim. O günden sonra sallamayı kestim yanında yatarak uyutuyordum. Ara ara eşim sallıyordu çabuk uyusun diye. 3.5 yaşındayken bir kardeşi oldu ve o günden beri sallamadan uyumuyor. Bazen yanyana yatalım diyor. Yatıyoruz 2 saat uyumuyor oyun oynuyor. Nasıl bu çocuğu kendi kendine uyumaya alıştıracağım 🤦🏻♀️ tavsiye verecek birileri varmı? iyi geceler diyip odadan çıkmak istiyorum. 4 senedir zaten çekmediğim kalmadı uyku konusunda. Şimdi bide küçükle uğraşıyorum ikisi birden bitirdi beni 😔