Kızlar, analar tünelin sonu uyku için ne zaman ışık, 40 I çıksın dediler, 3 aylık olsun geçiyo dediler, 6 ay dediler 10 ay dediler, şimdi 1 yaş diyolar. Oğlum 10 aylık açıkcası ilk 4 ay çok zor geçti diyemem kendimce düzen oluşturmuştum gazı olmadığı sürece rahat uyurdu gazı da pırt pırt çıkarma yöntemi bulmuştum rahattım. Sonra memleketlere gittik bi bozuldu düzen bi daha toparlamanadık hep bi iyi bi kötü diş, ateş, ay burnu tıkandı derken 10 ayı bulduk şuanda da 4 diş birden şişmiş gibi çığlık çığlığa uyanıyor kucakta uyuyan oğlum sürekli memede olmak istiyor. 1 haftadır uyumuyoruz. Ben uymama gece beslenmesi 2 ye düştü diye sevinecekken bunlar başladı. Hiç bitmiyo bunlar yaa ne zaman bitecek bana bi ümit verin Allah için 🤦🏻♀️ Desteksiz uyumayı öğretmiştim bu arada 7. Ayda bi dişle yine o da bozuldu, hiç anlamadan diş çıkardı diyenlere özeniyorum artık bizim her diş olay. Var mı benim gibi olan ya da bu süreçleri geçirip ohh bitti diyen