Bence kan tahlili yaptırmalısın, hangi değerlerin eksik ise doktorun ona göre verir ilacını ve ben kendim icin soyluyorum mesela doktorum emziriyorum diye hamilelikteki ilacları bıraktırtmamıştı ve saclarim dokulmesi normal dokuluyor, bir de şunu biliyormuydunuz, şimdi hamilelik doneminde sač sürekli uzama uzama uzama döneminde kalıyor hani normalde uzama duraksama yenilenme diye gitmesi lazım e tabi en az 6 ay boyunca uzama doneminde.kalınca doğumdan sonra birden dökülüyor ama merak etmeyin gecicek siz yeterki temkinli olun, gidip kan tatlilinizi yaptirin sonra bir de emzirdiğinizi de sölerseniz kendi doğum doktorunuzun yazması veya vermesi lazom bu ilaçları, ben takviye olarak bonevit kullanıyorum, i mom latte ve ocean folat kullanoyorum folat saçı hızlı uzatıyor, kızım 9 aylık 9 aydır kullanıyorum i mom latteyi mesela sizinde kendi dogum doktorunuza sormanız lazım… Bir de yaptığım bir sey daha şampuanıma E vit kapsül katıp saclarımı oyle yıkıyorum.