Hanim58 Merhaba ..yakında işe başlayacağım ..dolapta sütler var ancak bir süre götürür mama takviyesi yapmak istiyorum ancak golden goat denedim içmedi ..ne önerirsiniz
nazlimom_ Hanim58 bebelac gold ve hipp denedm içmedi ilk doğduğu zaman mama vermiştim sonra bıraktı anne sütüyle devam etti şimdi 7 aylık gece tok uyusun diye dün hipp aldim içmedi😕
Ksedakaya Hanim58 ben herşeyi denedim. 11 aylıkken sütüm gitti. Bi süre mama alsın istedim ama hiçbirini içmedi. Ekgıda muhallebi gittik. Deneyin tabi eğer içmezse muhallebi yapıp içine katılabilir. Bi süre öyle yapmıştım.
Zeynephuma22 Kızım ilk doğduğunda aptamil kullandım herhangi bir sıkıntı yapmadı bizde ama şeker oranı fazla diye hipp e geçtik, kokusu vs güzel kızım da severek içiyor