bebeğim 3 ay 18 günlük normalde akşam saat 9 10 gibi uyurdu son 2 gündür uyumamak için direniyor çığlık çığlığa ağlıyor uykusuz olduğunu da biliyorum ama uyumamak için direniyor normal kucağıma aldığımda da uyumak istiyor tam anlamıyla ne istediğini bir türlü çözemedim gündüzleri de maksimum yarım saat en fazla 1 saat uyuyor doğduğundan beri kolik olduğu için şuan ne gece yatıyor ne gündüz nasıl ayakta duruyor anlamadım gitti halimden hal kalmadı artık 🙄