Gurbettt34 bende de var ve ilaç kullanmıyorum bana çok ağır geldi uyku yaktı ve doktor bıraktırdı çocuğumdan dolayı ama hayatımda böyle pis bi hastalık görmedim kalabalığa giremiyorum misafirliğe gidince veya onlar gelince bile başım ağrıyor ışığa tahammülüm yok herşeye başım ağrıyor :(