Thedespott [silindi] ben de iyileşme bozukluğu olduğu için 2.5 aydan sonra yaptırdım acı yoktu ama bi uyuşukluk var hala bende acı yoktu dediğim her zamanki alda acısı :)
baloglaninannesiiiiiiii [silindi] tamamen psikolojik biraz korktum acıyacak diye ama bişey olmamıştı o yüzden acıyacak diye düşünmeyin
Mavininannesi142 40 muaynesine gideceğim için 37 38 inci günde yaptırmıştım normalde nasılsa öyle oldu dikişle alakalı hiçbir problem olmadı bende