Merhabalar, 6 bucuk aylık bebeğim var.dogdugundan beri 20.30-21.30 arasi gece uykusuna geçmiş oluyordu. Şimdi ise 8 civari yatirdigimda bunu yine 40 dakikalik gunduz uykusu gibi uyuyor ve 22.30 lara kadar uyanik kaliyor. Bu uykuyu neden böyle böldü ve bozdu anlamadim. 8 civari yatırmadan önce 3 tane gunduz uykusu yapmis oluyor zaten. Bu durumu nasil duzeltebilirim neden boyle bozuldu anlamıyorum