Berino benim oğlumun da 8. Ayda çıktı canım,9.2 idi hemoglobin değeri,ferrum kullandım bu ay kontrol olacak 9 aylık olunca,bir de keçiboynuzu pekmezi verdim her gün bir tatlı kaşığı doktor iyi gelir dedi, değerin düşük biraz mutlaka ilaç kullanmalısın...ben ferrum u kiloya 1 damla veriyorum sabah aç karnına yemekten 20 dk önce...