Kızlar merhaba adetin geciktikten 4 gün sonra tarlusal kullanmaya başladım ve bugün 10 gün tarlusal bitti ve ben hala regli olmadım test falan da yapmadım spiral takılı çünkü adet ağrıları hissediyorum aslında ama biraz tedirgin de ediyor bu durum beni aynı zamanda bebeğim 11 aylık ve emziriyorum ayurumu yaşayanlar var mı sonuç ne oldu yazar mısınız